Рінат Ахметов відмовився від своєї медіаімперії

Мільярдер Рінат Ахметова вирішив відмовитись від свого медіабізнесу через набрання чинності так званого “закону про олігархів”.

Про це йдеться у заяві олігарха, оприлюдненій на сайті його головної компанії SCM.

“Я ухвалив вимушене рішення про вихід моєї інвестиційної компанії SCM з медійного бізнесу. Цього тижня “Медіа Група Україна” відмовиться на користь держави від усіх етерних і супутникових телевізійних ліцензій наших каналів і від ліцензій наших друкованих медіа в Україні. Ми також припинимо діяльність онлайн-медіа МГУ”, – йдеться у заяві Ахметова.

Він пояснив, що таке рішення пов’язане із набранням чинности закону “Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)”.

“Як найбільший приватний інвестор в економіку України я неодноразово казав, що не був, не є й не буду олігархом. Короткий шестимісячний термін, визначений законом для продажу медіаактивів, і російська воєнна аґресія проти України не дають можливости компанії SCM продати медіабізнес на ринкових умовах”, – зазначив мільярдер.

Медіахолдинґ “Медіа Група Україна” складається з 10 етерних і супутникових телевізійних каналів, інтернет-ресурсів, друкованих ЗМІ та сучасної виробничої медійної екосистеми. В ньому працює близько 4000 співробітників.

Директорка з комунікацій SCM Наталія Ємеченко в Facebook поточнила, що рішення торкнеться всіх медіаактивів Ахметова, включно з групою спортивних каналів “Футбол”. Вона також зазначила, що не йдеться про передачу медіабізнесу державі, а лише про здачу ліцензій.

“Ми повертаємо лише ліцензії. Ми не передаємо активи”, – зазначила Ємченко.

У контексті майбутнього співробітників “Медіа Групи України” вона сказала, що “це вже инша історія, яка не буде стосуватися роботи МГУ як медіа”.

Відповідаючи на запитання про майбутнє телеканалів групи, Ємченко додала, що “не бачить” варіантів їх подальшої роботи.

“Медіа Група Україна” поєднує національний етерний телеканал “Україна”, загальнонаціональний інформаційний телеканал “Україна 24”, розважальний молодіжний телеканал “НЛО TV”; тематичні канали “Індіґо TV”, телеканали “Футбол 1/2/3”; реґіональні телеканали “Донбас”, “34 телеканал”, “Сіґма”; оператора супутникового телебачення Xtra TV; міжнародні канали Ukraine 1/Ukriane 2, NLO TV 1/ NLO TV 2; продакшн-компанії “Теле Про”, “Допоможемо ТВ”; медіа-аґентство повного циклу “Медіа Партнерство Баїнґ”; новинну групу “Україна”, мультимедійну платформу “Україна” – теленовини “Сегодня” та сайт segodnya.ua; кросплатформний проєкт Vogue UA та ОТТ-платформу OLL.TV.

Як повідомлялося, раніше металургійна група “Метінвест” Ріната Ахметова та Вадима Новінського оголосила про зупинку трьох своїх гірничо-збагачувальних комбінатів та скорочення роботи метзаводу “Каметсталь”.

Нагадаємо, минулого листопада президент Володимир Зеленський звинуватив медіахолдинґ Ріната Ахметова у спробі дестабілізації ситуації у державі через критику чинної влади та заявив, що власник ЗМІ має нести відповідальність за це.

Зеленський також заявив про наявність у нього інформації, що з представниками Московії обговорюють участь Ріната Ахметова у державному перевороті в Україні.

Раніше проросійський олігарх Ахметов відверто підтримував режим президента-втікача Віктора Януковича. Відомо також, що найбагатша людина України Рінат Ахметов купив віллу на Лазуровому узбережжі у Франції вартістю 200 млн євро.

Садиба Les Cèdres на узбережжі Середземного моря в Сен-Жан-Кап-Ферра побудована в 19 столітті. На початку 20 століття будинок належав королю Бельгії Леопольду II, а потім перейшов у власність родини Марньє-Лапостоль, відомої виробництвом коньячного лікеру Grand Marnier.

У 2016 році компанію, що володіє Grand Marnier, викупив концерн Campari. Він і продав віллу ахметівській компанії SCM Holdings Limited. Особняк із 14 спальнями розташований на території площею 14 га.

Залишити відповідь

Увiйти через соцмережi:



Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *